EVSILFVER

2010-12-23
20:35:04

Dan' före dopparedan'
Det blir en lite annorlunda julafton i år. För det första firar vi inte hemma som vi har gjort i hela mitt liv, för det andra så vet jag i princip exakt vad jag ska få i julklapp (har varit med och handlat) och för det tredje så bestämde mamma, pappa och Jakob att "vi" inte orkade ta fram granen i år. Först protesterade jag, speciellt när mamma sa att vi skulle fira jul hos Alva och Alicia i år. Men jag fick ge med mig och nu känns det rätt najs att slippa ha julfirandet här hemma. Det är ett jäkla jobb må ni tro, även om jag inte ens gör hälften av det mamma och pappa gör.
Jag tror i alla fall att även om julen blir en hel del annorlunda denna gång så blir det super ändå. Ska bli väldigt mysigt imorgon och jag ser verkligen fram emot det!

I köket sitter mamma och slår in paket och lyssnar på julmusik, så lite juligt är det ändå här hemma, trots att vi inte har någon gran att lägga paket under.


God jul på er, fina läsare! Hoppas ni får det bäst imorgon.
Kommentarer:
#1: Lovisa

GOD JUL EMZI-PEMZI!



Märkte du att du använde en Trötta replik? hehe

2010-12-24 @ 00:09:04
#2: Emma

Hahaha, ja det gjorde jag! :D Älskar att du också la märke till det.



GOD JUL LOVISA-FISA <333

2010-12-24 @ 01:01:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: