EVSILFVER

2010-12-09
23:14:11

Härligt med fullbokad helg
Helgen är fullbokad och det känns väldigt roligt! Imorgon ska jag först på stan med Lovisa och köpa saker till hennes lillasysters barnkalas som jag ska vara med och ordna med, samt ett par hörlurar till mig själv eftersom mina fick sönder idag när jag tränade (cutcutcut). Sedan ska jag och min familj fira lille-jul som vi kallar det, en slags mindre julafton tillsammans med mina kusiner och med morfar, som aldrig är med på själva julafton. Det blir mysigt! Jag lär dock få åka hem hyfsat tidigt eftersom jag måste gå upp vid nio dagen efter. Klockan kvart i elva ska jag med en buss till Gränna där jag blir hämtad av Lovisa och hennes käre far som kör oss till mumindalen, a.k.a Adelöv, där Lovisa bor. Då ska vi börja pynta och pyssla inför Ellinors barnkalas som börjar vid två-tiden och som jag som sagt ska vara med på.  Ska bli mycket roligt!
När kalaset är slut åker vi in till Jönköping igen och äter en bit på stan, innan det blir Klingande Julkort med småkusinerna. Efter det åker vi nog bara hem till mig och myser till en sorglig film eller något, väldigt mysigt det också.
På söndag har Lovisa saker att göra i stan och då kanske jag ska passa på att träffa min partypingla Anneli. Det var ett tag sedan jag träffade den bruden, men jag ska försöka få henne att byta gym till mitt gym (om jag inte helt enkelt gör så att jag går över till hennes) så att vi kan träna tillsammans några gånger i veckan!
Kommentar:
#1: Lovisa!

Jag vet vad jag vill se! "Life is beautiful" (heter egentligen "La vita é bella") Den värkar jättebra! :D

2010-12-10 @ 00:09:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: