EVSILFVER

2010-12-06
18:18:06

Sinnessjukt trött
En rätt kaotisk dag idag på teatern. Imorgon är det premiär och alla var stressade på genrepet. Blev en del skrikande och bråkande över lite onödiga saker men jag tror att det beror på att vi, som sagt var, var väldigt stressade allihop. Första repet glömde jag två utav mina repliker helt och sabbade hela början på en scen, kändes lite halvbra och jag väntade mig en utskällning av PG, men han kommenterade det inte ens. Direkt efter det första repet körde vi genrep, och det gick mycket bättre. Tyvärr hann vi inte färdigt genrepet innan vi var tvugna att lämna över salen till några andra så visst blev vi lite stressade av det också. Men det ska nog lösa sig, jag får bara se till att läsa på mina repliker lite extra ikväll och ta med mig manus imorgon för säkerhets skull. Idag var det nämligen ingen som hade manus, vilket ställde till det lite.

Nu är jag jättetrött och seg. Har egentligen teater igen vid sju, men jag vet verkligen inte om jag har ork till det idag.

Fast fan. Jag måste.
Suck.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: