EVSILFVER

2010-11-28
01:34:08

Jävla tjej
Helgen har spenderats hos och med Lovisa, och det har varit mysigt! Vi har fotat, sett på film (Törnrosa, Lady & Lufsen och Hachiko) och tryckt i oss onyttigheter. Shit, jag måste ha gått upp flera kilo på bara två dagar. Usch, blir till att springa direkt när jag kommer hem.
Vi har också legat och varit cpflummiga i Lovisas säng. Tagit på marackas-pungar och kletat saliv i ansiktet på varandra, mycket underhållande!

Denna gångens lip-film var Hachiko. Grät inte så mycket under filmens gång, men i slutet exploderade hela jag. Lovisa däremot hade gråtit sen mitten av filmen och när jag väl exploderade så gjorde hon det med, fast tio gånger mer. Vi satt och snyftade hejdlöst i ett försök att hålla inne på gråtljuden, men efter en stund var jag bara tvungen att ge mig ett litet pip, men det slutade med att båda satt och grät hysteriskt. Jag såg det roliga i situationen och började skratta samtidigt som jag grät som ett litet barn medan Lovisa bara grät och grät.

Jag har på tal om detta blivit en sån jävla tjej, och det skrämmer mig. En av de gångerna som jag började gråta i filmen var när dottern berättar att hon är gravid (nej, jag spoilar ingenting, allt detta fattar ni i början av filmen). Tyckte det var så fint och plötsligt började jag tänka på dagen då det förhoppningsvis kommer att vara jag som har den fantastiska nyheten att berätta för mina föräldrar..

Fan, vad är det egentligen jag skriver? Vad i helvete har hänt med mig? Usch vilken tjej jag är. USCH. Hoppas det bara är en fas.
Kommentar:
#1: Lovisa

MOHAHAHA!! Jag har smittat dig! :D :D Och nej, det är ingen fas. Nu har du lika mycket mammighet i dig som jag.

2010-11-28 @ 12:12:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: