EVSILFVER

2010-11-30
14:39:27

Rolig liten överraskning
Var hos farmor härom dagen och fick reda på att en av hennes väninnor hade sett en av mina bilder i tidningen FOTO. Hade ingen aning om att jag kommit med, så jag blev lite paff. De har säkert mailat mig om det, men eftersom någon idiotjävel har hackat min gamla msn så har jag inte fått det. Jaja, letade igenom den senaste tidningen direkt när jag kom hem, och visst hittade jag en bild. Det var ett reportage om olika iPhonekamera-appar, och jag hade skickat in en bild jag tagit i Brighton med en fotoapp som heter Hipstamatic som gör att fotorna ser analoga ut. Väldigt snygg app som ger väldigt coola bilder! Lekte med den hela sommaren.



Min bild är nattbilden till höger om texten.
Kommentar:
#1: Lovisa

JAG VAR DÄR! hihihihi jag stod där jämte dig när bilden föddes :D

2010-11-30 @ 22:28:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: