EVSILFVER

2010-11-05
09:12:49

Tips på lip-filmer?
Är fortfarande sjuk men jag har bestämt mig för att jag ska försöka ta mig till praoen idag i alla fall. Det är ju trots allt inte allt för ansträngande, och om det nu skulle bli det idag kan jag ju alltid gå tidigare. Det har faktiskt varit roligt att praoa där, hade inte haft något emot att vara där en vecka till. Men så är det inte, nej, nästa vecka börjar skolan igen. Suck. Är så opepp att jag kan dö. Jaja, ikväll kommer Lovisa hit och vi ska mysa, hihihi. Det blir så bra så. Ska försöka hitta en riktigt lip-film denna gången också, tips uppskattas!

Har för övrigt fått ned Daniel Adams-Ray's nya album "Svart, Vitt Och Allt Där Emellan", ska lyssna igenom det på bussen sen hade jag tänkt! Det har inte kommit ut på spotify än, men det lär nog inte dröja så länge innan det gör det.
Kommentarer:
#1: annie

a walk to remember

allt för min syster

i am sam

dear john - inte så jätte sorglig

the last song



det är någa filmer som man gråter till i am sam är nog den sorgligaste film jag sett

2010-11-05 @ 10:52:16
#2: Lovisa

Jag vet en vi kan se som värkar väldigt, väldigt sorglig...men den kmr nog va för sorglig så jag säger inget

2010-11-05 @ 13:12:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: