EVSILFVER

2010-10-26
21:40:35

Ginger
Väldigt trevlig dag idag också. Vid tolv lunchade jag med Dayman (a.k.a Matilda) och efter det gick vi runt på stan ett tag. Jävlar i havet, typ hälften av alla affärer i Jönköping byter lokal, så de säljer ut det mesta för halva priset. På Gina Tricot såldes tröjor för 29 kr, vilket är helt jävla cpbilligt med tanke på vad det annars kostar där.
Det blev dock inga kläder idag, men det blev lite andra saker. En Jan Stenmark-bok (! ohja, Akademibokhandeln sålde också ut och boken kosatade bara 20 kr), och ett dust-it från The Look på A6. Jag mer eller mindre tvingade Matilda att följa med upp dit för att dust-it är så himla billigt där; på salongerna i stan kostar de nästan 80 kr mer.
Och ja, ett dust-it är för mig livsnödvändigt. Speciellt nu när mitt hår är så mycket kortare - det går inte att fixa en snygg frisyr utan det.

Kom förresten precis på att jag ljög för er, jag köpte visst kläder idag. Ett par leggings för halva priset från BikBok. Fniss.

När jag kom hem började jag packa lite smått innan jag gav mig ut och sprang en härlig runda. Efter det hjälpte mami mig att färga håret. Det var väl meningen att det skulle bli lite mer rött än vad det blev, mitt hår var nog lite för mörkt för att det skulle bli så pass rött som jag egentligen ville ha det. Jaja, det blev okej ändå!
Nu ska jag fortsätta packa och sedan hoppa i säng. Vid 10 imorgon går tåget från Jönköping Central. Puss.
Kommentar:
#1: L

vill skicka ett mejl till dig och säga att du är så himla bra! Men hittar ingen adress. Hittade din gammla blogg och förundrades över dina texer. Tack :)

2010-10-30 @ 20:55:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: