EVSILFVER

2010-10-25
23:35:06

Idioterna gav mig en tankeställare
Emmabodabiljetterna är fixade! Fint som snus är det.


Fin dag i dag för övrigt, åkte till stan vid halv elva och fick mina ögonbryn tillfixade, fnissfniss. Klippte mig därefter, och även om jag tyckte att det blev alldeles för kort så var det ändå bra att få bort allt det slitna.
Efter klippningen åkte mami och jag till A6 igen, där jag köpte en mysig tröja från HM, en mascara, träningskläder och hårfärg. Träningskläderna tänkte jag inviga redan om en liten stund (ja, det är okej att ge sig ut och springa mitt i natten när det är lov), och imorgon färgar jag håret (röttröttrött). Direkt efter A6 åkte vi till stan där jag hjälpte mamma välja ut en kappa från Noa Noa, och sedan köpte vi varsitt par vantar och varsin "Bad Hair Day"-mössa, FNISS. Jättefräna ju!

Har också fixat biljetter till Cicci i Sandviken! Åker på onsdag morgon och stannar till söndag. Ska bli så himla roligt att träffa den kvinnan igen, det går så jäkla lång tid mellan besöken.
Förhoppningsvis ses vi i nyår också, då hon antagligen kommer till JKPG.
Fniss igen. Längtar.


..Och fuuuuck vad ointressant detta måste vara för er. Till och med jag blir uttråkad av att läsa om vad jag har gjort idag.




Kommentar:
#1: Lovisa

hah, ofta vi har lika dana mössor nu! Vi kommer se helt bad ass ut på stan med dom hehe

2010-10-26 @ 15:45:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: