EVSILFVER

2010-10-23
17:04:13

...jag hade ju t.o.m kunnat spola åt honom...
Precis hemkommen från Lovisa-fisa, sitter och myser till "Undantag", min absoluta favoritlåt med Bo Kaspers Orkester. Himlen är grå, vinden drar i allt den kommer åt och regnet verkar inte ha planerat för något som helst uppehåll, men det ändrar inte det faktum att jag är ensam hemma med en nödig Algot. Det är stunder som dessa då jag verkligen önskar att vi lärt honom gå på toaletten när han var valp. Själviskt? Njaaee, Algot gillar ju faktiskt inte heller regn och blåst.
Ändå kom han precis in i mitt rum och släppte kopplet framför mina fötter.
Nöden har ingen lag, I guess.

På tal om duvor så började jag nästan lipa igen när jag (dumt nog) tittade på trailern till My Sister's Keeper som jag la in på bloggen igårkväll. Blev dock på lite bättre humör när jag kom att tänka på hur mycket vi skrattade sen efteråt - vi är verkligen helt rubbade.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: