EVSILFVER

2010-10-05
06:07:03

Trött, tröttare, Emma
Jag vetifan varför jag ställde klockan på tjugo över fem när det hade räckt om jag gick upp nu, är så trött att jag knappt vet vad jag heter.
Jaja, har packat ned det som behövs för en natt i Stockholm och sitter nu bara och väntar på att tiden ska gå. Känner mig lika ful och äcklig som alla onda fantasygubbar, men vad gör man. Får försöka fixa till det med lite smink.
Får se om det blir något bloggande medan jag är borta, annars så hörs vi på torsdag mina vänner! Kommer hem klockan ett på onsdag natt, och kommer förmodligen då att hoppa direkt i säng. Kan ju hända att jag sovit på bussen och är superpigg, vilket inte skulle göra så mycket i och med att jag är ledig dagen efter.

Om ni tittar i inlägget under så ser ni att jag bjudit er på två myslåtar ifrån City and Colour.
(Sitter och myser till dem nu - åh vad jag gillar sångarens röst!)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: