EVSILFVER

2011-08-30
18:14:17

Aug. 30, 2011
Idag har jag haft en riktig fuldag. Usch. Var och skulle kolla lite kläder med mamma men det gick knappt, blev ledsen så fort jag såg mig i spegeln, haha. Vad jag hatar såna dagar!
Köpte i vilket fall EN ny tröja, men det var ingen festtröja som det egentligen var tänkt att jag skulle köpa, utan en mysig och höstig oversize-tröja från Bik Bok. Får se om jag hittar den på hemsidan så kanske ni kan få se vilken det var.

Nu ska jag lägga mig och läsa manus, sedan orkar jag förhoppningsvis springa idag också!

Kommentar:
#1: Lovisa

HEJ DÅ ÄLSKLING NU ÅKER JAG SNART!!!!!!!!!!!! Uppdatera MASSOR medan jag är borta så jag kan läsa när du är borta! PUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS

2011-08-31 @ 13:08:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: