EVSILFVER

2011-08-25
15:22:08

En väldans liten Emma Silfver.

I morse blev jag väckt av en liten spillevink som ville att jag skulle komma och kramas lite. Det var min ursöta kusin Dexter som stod utanför min dörr och bankade och ropade "god morgon". När vi kom ned i köket såg jag att det låg två fotoalbum på köksbordet, antagligen hade mormor (som också var här) suttit och tittar i det tillsammans med Dexter. Tänkte dela med mig lite av några söta (och inte så fullt söta) bilder på mig när jag var liten.
Finns typ tusentals.

 



 

Älskade farfar med mig och lille Jakob.

 

 

En glad och en förvirrad unge på ett luciatåg genom köket.





Glad unge gör världens vackraste lussebullar! (=Klumpen med russin i)




Hahahaha, jag ser ut som en kille!





Vi avslutar med denna poetiska och estetiska guldklimp.
Jag körde på en väldigt personlig version av den ledsna clownen.



Kommentar:
#1: Lovisa

OHH DU VAR TYP BLOND!!! GUD VAD SÖT DU VAR! Och du ser ut som en liten docka på den med din farfar!

2011-08-25 @ 18:28:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: