EVSILFVER

2011-08-31
21:18:39

Jag vet att du vill peta in min piercing.
Idag har vi fått säga vilka roller vi vill ha. Jag är spänd.

Mer än så får jag inte skriva, för då får jag smisk av mina klasskamrater.



Har i alla fall lekt med Hanna idag. Vi försökte göra en film med Algot och Wiggo som huvudrollsinnehavare, men det gick inte så bra. De var helt förvirrade och gjorde fel hela tiden. Dessutom fattade varken jag eller Hanna hur videoprogrammet fungerade. MEN VI HAR INTE GETT UPP! Någon gång SKA en film göras, och den ska vara SKITKUL!

Also: Lovisa är nu i Turkiet och partar rumpan av sig. Miss her already! Dagen innan hon kommer hem så åker jag till Budapest med mitt fina gäng, så jag och Lovisa ses inte på två veckor. :(


ÄNNU mer also:
Fick se världens bästa film/låt på Arbetsmiljö- och säkerhetslektionen idag. Ska lära mig HELA!
Kommentarer:
#1: frida

haha, jag tänkte direkt på dig när han sa att vi inte skulle diskutera roller. typisk emmagrej. inte att snacka skriva en massa skit, men att ventilera på bloggen. yeahyeah.

2011-09-02 @ 16:42:44
#2: Emma

Frida: Jo, kände rätt många blickar som borrades in i mig, blev trött. Fast det finns det ju en annan anledning till också, hehehe.

2011-09-02 @ 22:38:49
#3: Erica

hahahahaaa, så fin^^

2011-09-05 @ 01:00:49
#4: Lovisa

ELLER SÄNK HAN!



Haha, det var jag i Turkiet!

2011-09-08 @ 09:47:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: