EVSILFVER

2011-08-22
19:00:56

Filmförslag?
Har varit och fikat med Hanna Strandberg, det var supertrevlig. Vi pratade om fredagen som jag inte kommer ihåg och brainstormade lite idéer till en film där Algot och Wiggo ska spela huvudrollerna. Vi tänkte göra en egen version av en riktigt film/saga. Den fula ankungen, Romeo och Julia och Rödluvan kom upp som förslag. I alla mina förslag fick Wiggo spela den fula/konstiga medan Algot var den smarta/snygga osv. Omedvetet, faktiskt. Hanna tog lite illa upp, sedan höll hon med mig. Wiggo är för korkad för att ta illa upp över de konstiga rollerna vi ger honom, Algot är för mycket diva för att gå med på det.

Så inom en snar framtid så hittar ni finfina filmer med två ursexiga (läs: en ursexig hingst och en bränd bajskorv) som huvudroller. Håll ögonen öppna!

Har ni några bra förslag på olika filmer vi kan göra remakes av?




Hoppas det märks hur mycket tid jag la ned på den här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: