EVSILFVER

2011-08-10
00:21:03

Höst i mitt bröst ska inte få bli en tragedi.
Klockan slog tio och jag inser att det är kolsvart ute. Sommaren är på väg bort, och den tar ljuset med sig. För några minuter blev jag depp. Jag hatar höstern. Jag vill inte ha vinter. Kyla och mörker, nej tack. Jag vill fortsätta leva i värme och ljus. Regnet gör mig inte ett dugg.

Men så gav jag mig själv en mental bitch slap och sa åt mig själv att Emma för fan, ryck upp dig! Och så gjorde jag det. Livet äger. Jag ska göra den här hösten till den bästa med hjälp av fina människor och bra musik! Dessutom blir jag faktiskt ännu mer kreativ på hösten, så fler texter väntar nog.
Kommentar:
#1: milla

.. Ifall vintern blir lika lång den här gången vet jag inte vad som kommer hända med folks psykiska hälsa.



Åh, självklart har du det. Kollade igenom mina svenska låtar igen och insåg att hälften av dom har nog du tipsat mig om.



Jo, jag tänkte på det när jag tecknade. Att du som skriver så ofattbart vackert kanske kan skriva dina tankar om livet. Det finns ju mycket på det ämnet och det hade varit kul att läsa någon annans funderingar. Ifall du ändå är inne på det tankespåret någon dag, liksom, så får du gärna publicera texten. (men lång kommentar eller..)

2011-08-10 @ 02:21:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: