EVSILFVER

2011-08-09
19:40:26

Jag älskar svensk musik. (Lägg märke till låten mellan bilderna!)


Det är helt klart veckans låt. Så jävla go! Har lyssnat jättemycket på Gaby And The Guns nu det senaste och jag gillar det verkligen.

Jag diggar verkligen svensk musik, vet mångas om inte klarar av att lyssna på det men jag tycker verkligen om det. Fast då ska det helst vara rätt genomtänkta texter, är så trött på de där standardtexterna som finns med nästan överallt. Jag vill ha andra formuleringar än "jag älskar dig", "jag hatar dig" och "jag saknar dig".


Har ni något härligt tips på BRA svensk musik? Ni har ju fått en del av mig nu!

Kommentarer:
#1: Frida

Sv: Tack för länken! Subscribe:ade med, för jag tycker du har väldigt bra musiksmak faktiskt! :)

2011-08-09 @ 20:01:13
#2: SNYGG-OCH-COOL-FRIDA

T H Å S T R Ö M

I M P E R I E T

2011-08-09 @ 20:26:13
#3: Emma

Frida:



NY MUSIK VAVAVA



Och de är inte ens speciellt bra.......

2011-08-09 @ 20:46:13
#4: milla

http://open.spotify.com/track/0VmgJkTyy945lYrc5bcZjT

http://open.spotify.com/track/3UEAwn9nNupNYZwhClM9ci

http://open.spotify.com/track/4631mfG095c6jsRvk3yvKp

det är tre sorters låtar som jag aldrig skulle få för mig att tänka på att lyssna på frivilligt. men jag hade en grej ett tag där jag sökte på slumpmässiga bokstäver och så hittade jag dessa! kolla texten under tiden. eller efteråt.. ja, du vet.

och jag tänkte på en grej. kan inte du skriva ett inlägg om varför vi lever? *:

2011-08-09 @ 23:47:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: