EVSILFVER

2011-08-22
20:16:52

Lite om fredagen som jag egentligen inte minns
Okej.. såatteh.. Fredag är ju som sagt en enda dimma. Trodde ett tag att jag blivit drogad, men kom sedan på att jag hade faktiskt inte ätit en enda gång under den dagen så det var nog inte så konstigt att det slog över helt.
Jag minns typ ingenting, förutom små fragment, typ som att jag vinglat mig till Bongo och att vakten tagit tag i mig och sagt "ska vi ta det lite lugnt kanske?". Jag hade lett stort mot honom och sagt "ja-a då!" och sedan stått utanför och lett i några minuter innan jag försökt ta mig in igen. "Har du tagit det lugnt nu?" frågade vakten och jag sa att ja-a, det hade jag! Då har jag för mig att jag kom in.

Kommer också ihåg att jag gick runt med en random dude och snackade om.. eh.. ja, någonting. HAN sa sedan till min andra kompis att jag hade gått och lipat, HAHAHA. Det är jag dock väldigt säker på att jag INTE gjorde, eftersom det var en av de sakerna jag faktiskt kommer ihåg och jag minns att jag var hur glad som helst. Lipar aldrig på fyllan!

Min kompis Anton hängde jag med rätt mycket, han smsade dagen efter och frågade hur jag mådde och berättade lite kort vad jag hade gjort..


Tre saker kom upp i mitt huvud efter det smset.

1. Va?
2. Va?
3. VA?

Hade såååån ååångeeeest över det, hahahaha. MEN! Jag hade shorts med tights under, så det är inte som ni kanske tror.

Jag hade också fylleringt typ tre pers, bland annat min lilla Lovisa. Hade visst varit helt puttinuttig mot henne.


Ringde upp Lovisa efter detta smset och höll på att kissa på mig av skratt. Det var någon dude som hade raggat stenhårt på mig och velat följa med mig hem, och jag hade varit så jävla korkad och typ inte fattat att han raggade på mig.

Random dude:
Hej..
Jag: HEJ!
RD: Du var skiitsnygg
J: Nemen oj nemen ojoj tack så mycket!
RD: Kan inte jag få följa med dig hem?
J: ...Neh :D
RD: Joh!
J: Neh :D
RD: Varför inte?
J: ..NEH :D
RD: Men kom igen då...
J: Okej då!

Och sen när jag skulle av:

RD: Då följer jag med dig nu!
J: NEH :D
RD: Men du sa ju!?
J: Ah men nu vill jag inte :D Ska prata med min kompis! (Visar stolt upp telefonen och går)


Summan av kardemumman:
Typ alla jag har pratat med sa att jag var jättesöt och gullig, så jag är lite lugnare nu. Flippar gör vi alla ibland, och jag tror i alla fall att jag hade riktigt kul!

Btw.. hittade senare tre stycken filmer från kvällen på min mobil. Jag raderade alla utan att titta på dem. Haha.
Kommentarer:
#1: Lovisa

det var verkligen ett av de roligaste samtalen jag någonsin haft!

2011-08-23 @ 12:46:21
#2: milla

åh, och så blev jag avundsjuk!! det är faktiskt jävligt kul att vara så full att folk får berätta för en vad man gjort.

2011-08-24 @ 18:48:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: