EVSILFVER

2011-08-23
20:20:50

Nu ska jag titta på Ronja Rövardotter, eller kanske fixa lite med bloggen.
Jag är så seg i kroppen att jag inte riktigt vet vad. Fast det är faktiskt riktigt skönt, just nu ligger jag i sängen och njuter av hur tempurmadrassen formas efter min kropp.
Jag följde dock med mamma och handlade för att jag kände att jag bara skulle somna annars, och då kommer jag inte kunna sova i natt, vilket skulle suga. Passade på att lägga i lite pennor, block och plastpärmar i vagnen. Har skapat mig en illusion av att jag kommer vara mer organiserad i år. Det gör jag i och för sig varje år, och inte blir det som jag tänkt mig. Klarar att hålla reda på mina grejer i MAX tre veckor.


Pappa sa åt mig att titta om musfällorna i mitt förvarningsutrymme i väggen lyckats klippa några möss, men jag vågar inte. Skulle skrika högt om jag såg en död mus. En levande är inte lika äcklig som en död. Pappa sa att jag var töntig, men det bryr jag mig inte om. Han får dra sig upp hit sen och titta själv. Usch!

Har för övrigt rensat datorn på drygt 4000 bilder nu, samt organiserat mitt allt för icke-organiserade skrivbord. Nu är datorn lite gladare på mig!

Hope – Who Am I To Say
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: