EVSILFVER

2011-08-14
20:36:27

Och jag vill bara slåss.
Jag har precis tittat på "Trust". Jag, Matilda och Alicia hyrde den igår men hann aldrig titta klart på den, så jag laddade ned den nu istället och tittade på den själv.

Fyfan vilken bra film. Riktigt hemsk och sorglig, men riktigt bra med bra skådespeleri. Åh. Tårarna rinner. Se den!

Mitt tips är att inte se någon trailer eller läsa mer om den än vad som står nedanför då jag anser att filmer ofta avslöjas helt på det sättet. Lita bara på mig när jag säger att den är jättebra och verkligen värd att se. Den får en verkligen att tänka efter också. Man kan verkligen inte lita på någon, speciellt inte på internet.

"I filmen får vi följa en helt normal förortsfamilj vars liv slits isär när den 14-åriga Annie träffar sin första pojkvän online. Efter månader av kommunicerande via chat och telefon upptäcker Annie att hennes vän inte är den han påstår sig vara…"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: