EVSILFVER

2011-08-22
14:03:18

Ska nog ändra om designen. Helt. Någon som är duktig?
I morse stormade mamma in på mitt rum, så där fruktansvärt okänsligt som bara hon kan, och började halvvråla om att vi kanske ska hyra ut Jakobs rum till en utbytesstudent. Jag blev skitsur men var för trött och nyvaken för att ta diskussionen då. Vafan, nu har jag ÄNTLIGEN fått bort Jakob! Alltså, den största grejen är (helt själviskt, det vet jag) att väggen mellan mitt och Jakobs rum är lövtunn, så man hör ALLT. Det är ju typ det jag och min bror har krigat om MEST alla dessa år. Vi kan inte lyssna på vår egna musik utan att den andra blir sur. Dessutom älskar jag att ligga och prata i telefon på nätterna för det får mig att slappna av, men det har ju aldrig gått heller. Blä.
Om det ska in en utbytesstudent här hoppas jag i alla fall på antingen en jäkligt snygg kille eller en skitrolig tjej! Haha.

Man får vara självisk ibland.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: