EVSILFVER

2011-12-27
06:51:28

KRAMISARNA


MY GOD. Detta var fan den bästa julklappen av dem alla! På julaftonsnatten sitter hela familjen Silfver och småpratar om allt från hemskheter till roliga minnen. Vi kom in på nostalgi rätt snabbt och mamma nämnde en film som jag såg på VARJE MORGON i flera år, typ. Jag har länge haft ett stort hål i hjärtat pga att jag inte kommer på vad filmen hette (haha, seriöst alltså), och jag har letat mig blå på internet efter den.
Då tar Jakob upp datorn och efter tio minuter har han hittat detta klipp, som är ifrån just den filmen. På svenska och allt. Fan vad lycklig jag blev! Tittade och grät mig själv till sömns av den nostalgichock som infann sig. För er som inte vet det så är nostalgi den absolut bästa känslan jag vet.

Mamma hatade denna film, haha. "Emma, du måste förstå att du såg filmen VAREVIGA morgon och att de röster och ljud som är med INTE är speciellt harmoniska, speciellt inte för en vuxen." Well, jag kan väl egentligen inte annat än att hålla med henne, men jag älskar dessa Kramisar ändå.

Var det någon av er som gillade denna film som liten?

Kommentarer:
#1: Rebecca

ÅH GUD!! Vi har en film med dom också fast en annan. Tror jag älskar det fortfarande :D

2011-12-27 @ 11:03:47
#2: Lovisa

JAG HADE ETT SÅNT GOSEDJUR MEN VISSTE INTE VART DEN KOM IFRÅN!!

2011-12-27 @ 12:35:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: