EVSILFVER

2011-12-08
20:07:19

Några hundraser jag är liten sugen på
Vill börja inlägget med att säga att jag inte har tagit eller äger rättigheterna till några av dessa bilder. Länk till där jag hittat dem hittar ni över respektive bild.

Har sakta men säkert utvecklat en väldig kärlek till hundrasen Fransk Bulldog. Har faktiskt aldrig träffat en utan bara sett några på avstånd samt kollat in filmer på dem på youtube, men jag tycker de så otroligt fräna ut och verkar så himlans mysiga!

Fransk Bulldog




En annan hundras jag har varit sugen på ganska länge är faraohund. Det är också för att jag tycker de ser så häftiga ut, men jag har ingen aning om hur de är eller någonting så om det någon gång skulle börja luta åt en sådan så har jag en massa saker att kolla upp om dem.



Faraohund 2

 

 

Min morbror har en American Staffordshire Terrier-blandras som är så jävla mysig och jag har träffat på flera stycken som är lika mysiga som hon. Och visst är det sjukt fina?

 

American Staffordshire Terrier

 




Åh, Shar-Pei är ju också så himla häftiga och söta. Vill bara gosa in mig i alla deras fettvalkar, HIHI.

Shar-Pei




Shar-Pei 2

 

 

 

Några speciella hundraser som ni är intresserade av att skaffa?

Kommentar:
#1: fille

Jag har en fransk bulldogg och kan säga att det är en riktigt härlig hundras. Dock ska man veta att de är väldigt envisa så man behöver lite tålamod och behöver vara bestämd. Men väldigt personlig och söt hundras tycker jag :)

2012-02-28 @ 09:04:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: