EVSILFVER

2011-12-29
08:37:42

Tips på bra skräck eller thriller?
Goder morgon mina fina.
Igår efter jobbet hämtade jag Cicci på stationen och vi hade en mysig kväll med film och prat. Har saknat henne megamycket och ser så fram emot de dagar hon kommer att stanna här! Hon borde flytta till Jönköping, that's for sure. Fast i och för sig så älskar jag att höra om allt roligt skvaller hon har ifrån sitt liv 6 timmar uppåt i landet. Fniss.

Filmen vi såg var After.Life, och jag vet verkligen inte vad jag tyckte om den. Det jag gillade var att jag faktiskt blev mindfucked (älskar när jag i förhand inte kan klura ut hur en film slutar eller vad som kommer att hända), det jag inte gillade var att det var lite väl mycket av detta:
"åh, nu får man reda på hur det ligger till!
Nepp, det fick man inte.
NU SÅ!
Nehenej.
Åh, NU kommer svaret!
MEN NEHE, VAFAN."

Och vissa effekter var lite löjliga/dåligt gjorda.


Jag känner i vilket fall på mig att det kommer bli mer filmtittande ikväll, så om någon av er har tips på riktigt bra skräckfilmer eller thrillers, hör av er!

Nu ska här jobbas.
Åh vad jag tycker om mitt jobb!

Kommentarer:
#1: Nicke

Seven/Se7en, Memento, The Devil's Rejects, Heat, Old Boy och Léon. Även om de inte är thrillers/skräck så måste jag rekommendera Eternal sunshine of the spotless mind och Requiem for a dream. Men Seven/Old och Eternal sunshine of the spotless mind ligger extra nära hjärtat.

2011-12-29 @ 19:13:27

RE: TUSEN tack :)! Blir verkligen jätteglad! Kika gärna in på min blogg och följ den ifall du gillar den, vore grymt snällt! ♥ Kram

2011-12-30 @ 02:24:28
#3: Anonym

all the boys love mandy lane, disturbia

2011-12-30 @ 13:07:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: