EVSILFVER

2011-12-21
18:44:49

Wadapp


Hej på er!
Jag kom iväg till skolan och det var faktiskt mysigt att vara en del av mitt livs sista jullovsfirande. Jag satt bredvid Göran som var sådär jobbigt snygg idag medan jag själv såg ut som något katten hostat upp.
Våra kära dansare inledde cermonin och det var jättebra, de är så himlans duktiga hela bunten och man blir så glad av att se dem! Heja, heja! :)
Efter det var det sång, sång, spelande, sång, sång, diktläsning, sång, spelande, sångsångsång, skolprästen Torgny pratade (åh vad jag tycker om honom), lite mer sång och ytterligare lite mer sång. Ni vet, som det brukar vara sådär innan jul. Jag och Göran satt och fnissade med varandra och råkade en gång drabbas av ett asgarv som hördes i hela Brahesalen. Någon dude stod vi pianot och Göran viskar tyst till mig att "den där killen är så jävla snygg". Jag vänder mig om men då har killen bytt plats med en gammal lärare som sitter i sin stiliga kostym. Till råga på allt möter han min förvirrade blick och han får ett minst lika förvirrat uttryck själv. Vänder mig till Göran med ett "nemen... näää..." och när hon förstår missförståndet exploderar hon i ett asgarv. När jag sedan fattar börjar jag också att skratta. Stackars Alexandra framför oss trodde att vi skrattade åt henne, haha.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: