EVSILFVER

2011-01-17
14:44:37

Hiphop som att hata alla bögar men ha videos med lebbsex
Varför jag gick till skolan idag är ett mysterium. Jag skulle inte vara med på idrotten (mår fortfarande inte så bra) och teatern var inställd. Låg halvdöd på ett iskallt gympagolv inlindad i min jacka och tittade på när klassen kickboxades i en timme. Lite roligt att alla boxades i takt med musiken, lät lite som djungeltrummor.
Åt i skolan men åkte hem direkt efter. Ligger nu död i sängen och funderar på om jag ska lägga mig och läsa lite eller kanske ta mig en tupplur. Måste dock komma ihåg att ställa klockan på ringning om en timme i så fall, sover jag längre kommer jag inte att kunna somna ikväll.
Snook har fått fylla mina hörlurar idag och de gjorde mig faktiskt på väldigt bra humör. Nostalgi till tusen. Och fan vad bra de är. Eller var kanske jag ska säga.

Och fy-jävla-fan vad sexig Oskar Linnros är i andra videon.
Oh hot damn.








Kommentar:
#1: frida

vi saknade dig på teatern idag! :( men krya på dig!

2011-01-17 @ 21:54:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: