EVSILFVER

2011-01-23
22:42:44

Tangled
Igår lyckades jag få tag på en hyfsad kopia av Tangled (svenska titeln är "Trassel") och jag måste säga att det nog var den bästa animerade film jag sett. Skrattade jättemycket och huvudkaraktären, Rapunzel, var så himla vacker. Hennes prins var rätt het han också, FNISS. Alla karaktärer var i övrigt sjukt snyggt gjorda och det lyfte verkligen filmen. Dessutom var det min humor! Jag såg den dock på engelska och det tycker jag egentligen alla ska göra eftersom det enligt mig är både roligare och bättre gjort.


Trailern hittar ni här. Kunde inte fixa videon på bloggen av någon konstig anledning.


Kommentar:
#1: saxx

SV: Hahaha, neee, tare lugnt. Det är han!

2011-01-24 @ 14:04:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: