EVSILFVER

2011-07-21
23:45:39

Dagens låt, jao



Köpt ett par nya shorts idag eftersom båda mina shorts har gått sönder, och jag vill kunna ta med något lite lättare till Emmaboda. Nu har ju i och för sig Martina sagt att det kommer att regna då, så det kanske blir jeansleggins i alla fall.
Sedan handlade jag diskmedel och lite smått att ställa i kylskåpet, kände mig vuxen as hell.
När jag är på väg hem får jag ett samtal från min Rookie-redaktör.

Jag: Hej!
Sophie: Hej där, vad har du för dig?
Jag: Nää, inget speciellt. Har handlat lite och så, är på väg hem.
Sophie: Jahaja, du är inte sugen på att komma på mötet då?
Jag: FUUUUUUUUUUUUUUU-

Det där sista sa jag inte, men jag hela mitt huvud skrek det. Så pinsamt att jag helt glömt bort mötet! Sophie sa dock att det var helt okej och frågade om jag hade möjlighet att komma in, och som tur var så var jag bara några hundra meter ifrån jobbet så istället för att ta bussen hem så gick jag dit. Lovisa, som var med mig på stan, tog istället bussen själv och satt och tittade på American dad när jag kom hem. Sedan planerade vi lite saker inför Emmaboda och hon visade mig hur man tvättar...

...Nej, jag visste inte hur man tvättade. Hade aldrig lärt mig det innan, haha. Pinsamt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: