EVSILFVER

2011-07-01
21:14:03

Kort om idag och igår
I helgen är det bara jag och Algotsson som är hemma. Rätt skönt faktiskt, jag fick någon slags förkylningsåterfall idag och har inte mått allt för bra. Men för att jag inte ska deppa ihop har jag lagat god mat åt mig själv (JAPP, JAG LAGADE MAT OCH DET BLEV GOTT) och sedan la jag mig och tittade på film. Den egnelska versionen av Orphan (för visst finns det en spansk också?) var på TV så den låg jag och tittade på. Läskig film. :(

Har precis varit ute en timme med den lilla rufstufsen också, så nu är han förhoppningsvis inte jobbig ikväll.


Här några fina bilder och en film ifrån gårdagen. Vi utmanade Alicia att äta en klick Wasabi utan att göra grimarser. Hon hade aldrig ätit det förut så det blev extra roligt.

Matilda, Alicia och Johanna. Otroligt fotogeniska allihop!


 

GOSH, jag pratar och skrattar så jävla fult här, haha.



En väldigt fin dikt som vi hittade:




<3333333
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: