EVSILFVER

2011-07-10
22:02:56

zup niggah


Träffade fina Frida idag. Jäklar vad längesen det var vi hängde. På riktigt säkert 4 år sedan. Vi åt i vilket fall på Chili Thai och sedan satte vi oss vid Munksjön och drack Iste. :) Väldigt mysigt! Det får vi göra om snart!

Ikväll har jag varit ute på en powerwalk, packat och färgat håret. Nu ligger jag och chillar lite men ska snart och upp och städa, kommer knappt hinna det på fredag när jag kommer hem för ganska direkt så kommer Elias hit, woop woop!

Imorgon åker jag till Sandviken
där jag träffar Cecilia. Ska bli fetingkul! :) Miss ya gurl!
Och snart blir det Emmaboda... fyfan vad pepp jag är :D
Kommentar:
#1: Lovisa

Emma. Vi har fortfarande inget tält. Vi måste fixa det NU.

2011-07-10 @ 22:53:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: