EVSILFVER

2011-06-23
17:18:30

23 Juni
Krigar med pappa om morgondagen. Han kan vara en sån himla bitterfitta ibland. I sista sekund kan han komma och kräva saker som inte alls har varit överenskommet sedan tidigare, och sedan bli fly förbannad om man inte gör som han säger. En fruktansvärt irriterande egenskap.

Fattar dock att han och mamma är lite tveksamma till att folk kommer hit, de senaste gångerna jag har haft folk här har det slutat med att huset sett ut som en bombplats dagen efter, och när jag tror att jag har städat så har mamma och pappa alltid hittat massa saker, som t ex vinfläckar på väggarna (hela vårt hus är i vitt och folk lyssnar uppenbarligen inte när jag säger INGET RÖTT VIN), trasiga skoghyllor och dörrar, kondomer i min brors rum (för fan!) osv. Ingen kul syn. Är tacksam för att de låter mig ha folk hemma över midsommar.


Produktiv dag idag på teatern, även om den inte var särskilt hård. Jag kan mina repliker och vet var jag ska stå och när jag ska ut och in, så premiären är mer än välkommen för min del.


Nu ska jag snart ned till stan med Linnéa Johansson (jobbar som skribent på Rookie) för att fota till nästa veckas enkät. Kommer dock inte ihåg vad den handlar om, hähä.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: