EVSILFVER

2011-06-06
13:38:15

6 Juni
Vaknar av mammas "är du helt dum i huvudet eller!? Vi ska vara hos mormor om en timma!". Kul sätt att vakna på! Not.
Hade ingen aning om när vi skulle vara där, hon hade väl kunnat väcka mig tidigare?
Duschade lite snabbt och tänkte precis börja föna håret. Hann föna sisådär 30 sekunder innan hårfönen blev överhettat och la av, och då hade jag den ändå på det svalaste läget man kan ställa in den på. Jag HATAR den. Det har varit såhär i typ ett halvår och jag fattar inte varför vi bara inte köper en ny? Helvete, wah.


Algot är en attentionwhore och snor alla möjliga saker som ligger på golvet. Plastpåsar, shampooflaskor, tofsar och strumpor. För att han skulle sluta vara jobbig gav jag honom hans favoritleksak - godisbollen. Det kan han jaga efter i timmar, så länge det är godis i den vill säga.


Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning för mormors 65-årsfirande. Puss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: