EVSILFVER

2011-06-26
22:52:37

Bloggidéer, tack!
Jag är sjuk och det suger. Sov till två då mamma tvingade upp mig för att äta frukost, resten av dagen har jag bara legat och degat. Ätit godis och sedan mått illa. Blä.
Knarkat alvedon och nässpray och vältrat mig i självömkan.

Laddade ned engelska versionen av "Änglahund". Älskade den filmen när jag var liten och fick plötsligt ett stort behov av att se den! Jag hittade den dock inte på svenska och det var inte samma sak att se den på engelska, så jag pallade bara titta i typ tio minuter.

Har verkligen ingenting intressant att skriva.
Imorgon jobbar jag.
Trevligt ska det bli.


...Ge mig bloggidéer!
Kommentar:
#1: Lovisa

ÅÅÅ ÄNGLAHUND!! Älskade med den! Det ska tydligen finnas en tvåa, men den kan knappast vara så bra som ettan

2011-06-27 @ 20:33:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: