EVSILFVER

2011-06-24
11:17:19

"Glad midsommarstång" som en 4-årig Emma skulle ha sagt!
Ligger i sängen med en lurvig tufs bredvid mig. Skulle vilja säga att han kom hit självmant men så är inte fallet, jag fick ropa på honom tre gånger på skarpen innan han sniglade sig fram till sängen och "hoppade upp". Eller ja, KLEV upp. Min säng har inga ben sedan min förra fest då NÅGRA PERSONER tyckte det skulle var kul med en liten kompis-orgie. Det tyckte inte min säng om och den brakade ihop i ren protest.

Anyhow..

Har ingen feber men mår inte direkt bra. Ont i halsen och i huvudet, och är trött som en gnu trots att jag sovit i tio timmar. Pappa har alltså smittat mig, great. I och för sig är jag inte alls förvånad - jag blir ALLTID sjuk om någon annan i familjen är det. Mitt nedsatta immunförsvar och jag skulle behöva.... prata lite.
Tycker dock sjukt synd om pappa som får sitta ensam i farmors lägenhet idag istället för att följa med resten av familjen till halmstad. Han är jättesjuk och läkaren sa att han måste ta det väldigt lugnt om han ska bli frisk. I guess I'm going down the same road.
Så himla snällt att han låter mig ha midsommarfesten här ändå, även om det inte var helt självklart från första början. Tack, pappa.


Vid ett någon gång kommer Moa hit och börjar hjälpa mig att fixa i ordning lite inför midsommarfirandet, även om de flesta inte kommer förrän vid fem typ. Det blir nog mysigt idag bara jag får i mig lite piller och alkohol.
Närå, haha. Men alvedon måste jag nog ha idag för att kunna klara mig.



Melissa Horn har förresten släppt en ny singel! Here it is! "Innan jag kände dig"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: