EVSILFVER

2011-06-13
08:56:06

Följa med på en spontan partyresa?
Ja, jag är seriös. Har funderat på det lite och skulle inte det vara så jävla kul? Jag och mina kompisar pratade först om att åka till Kroatien, men sedan kom det fram att de jobbar typ hela sommaren (studenter hela bunten), så det blir ingen resa förrän i vinter någon gång och då förmodligen till Thailand. Jag är dock så himla sugen på att resa utomlands i sommar eftersom jag inte har så jättemycket annat planerat.

Leva riktigt billigt, bo på något skitbilligt hotell eller vandrarhem och sedan utforska partylivet kvällar och nätter.
Har pratat lite med min kompis Cicci om det och hon verkar lite på idén. Ska kolla med Lovisa-fisa också.

Är det någon bloggläsare som känner sig manad?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: