EVSILFVER

2011-06-09
12:51:40

Missade skolavslutningen... Äsch!
Även om utanförskänslan var ett faktum så hade jag väldigt trevligt igår. Jag var ute med alla mina studentvänner och insåg rätt snabbt att jag typ var den enda 93:an där. "Vem vill gå i tvåan nu, ingen, ingen! Vem vill gå i tvåan nu, ingeningen aaaalls!" sjöngs om och om igen och jag grät inombords. Jag vill också ta studenten, jag vill inte tillbaka till skolan! I ett  desperat försök att smälta in så sjöng jag med precis som om jag själv vore student. Det kändes bättre samtidigt som jag grät ännu mer inombords...

Men, åh.
Gud vad jag älskar mina vänner.
Jösses vad underbart att de tar studenten imorgon.

Jag ska stå där i folkmassan nedanför scen och skrika mig hes när mina fina vänner springer ut! Kommer helt säkert att gråta en liten skvätt också.


Felicia . Två helsöta tjejer på förfesten <3 . Olivia


Jakob kom och hämtade mig vid tio-halv elva och för detta var jag tvungen att köpa snus till honom. Den lille jäveln, han är bara 16 år men snusar som en hel karl. Äckligt. Jag trodde faktiskt inte att man fick ha något sånt beroende när man höll på med sport. Grabben flyttar ju för sjutton till Göteborg nu i sommar eftersom han till hösten börjar på ett handbollsgymnasium där. Fast det kanske bara är rökning som är tabu?

Jag hatar att jag sluddrar som en blå även när jag bara är liiite påverkad. Pappa skrattade bara åt mig igår men det är ändå sjukt pinsamt att komma hem efter ett krogenbesök och tro att man ska kunna föra en konversation, och bara snubblar på orden... :(

Nu ska jag ta mig en härlig dusch och få ur all sprit- och röklukt ur mitt hår. Shit vad det sätter sig alltså!
Efter det ska jag och Jakob till Bankeryd och fixa en grej till mig, hihihi. Lägger ut en bild på bloggen senare idag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: