EVSILFVER

2011-06-04
13:06:09

10 saker till och ny header på G

21. Jag har fått väldigt många komplimanger för min röst, och jag älskar det. Tycker det är så himla fint att folk finner den behaglig, vacker (och till och med sexig, woop woop)!

22. När jag blir full pratar jag med döda ting. Ursäktar mig till väggar jag går in i, säger "jag kommer snart" till stolarna när jag reser mig och går, säger åt mitt drinkglas att stå kvar på bordet osv.

23. Jag har extremt lätt för att tappa fokus. Om någon står och pratar och jag råkar se något intressant (eller inte alls intressant) i bakgrunden eller kanske hör något konstigt ljud så riktas all min uppmärksamhet dit istället. Jag vet inte hur många gånger jag har fått avbryta folk och säga "förlåt, men jag lyssnade inte på vad du sa". Kan verka respektlöst men jag gör det verkligen inte med flit.

24. Om ni klickar på länken här kommer ni att få upp en bild på något som jag finner f r u k t a n s v ä r t motbjudande. Det är verkligen det ÄCKLIGASTE jag vet och jag klarar inte ens av namnet på det. Jag skulle inte kunna ha en pojkvän som hade det här, hur kär jag än var. Så pass äcklad är jag. Barnförbjuden länk! Hihi. Tog en så liten bild som möjligt i alla fall! Länk. Är ni ändå sugna på att veta vad det heter kan ni ju skriva en kommentar.

25. Jag ryckte precis till av att datorskärmen blev svart.

26. Jag gillar inte att föra en konversation med mina solglasögon på. Detta är därför att jag använder mig väldigt mycket utav mitt mimspel när jag pratar, och solglasögonen sabbar det.

27. Jag hatar när folk tror och tycker att de är bättre på något än de egentligen är.

28. Jag är väldigt, väldigt ärlig. Måste få fram mina åsikter annars äts jag upp innifrån! Jag gillar inte att vara taskig och det är verkligen inte min stil, men om någon frågar mig om en åsikt så får de den också, även om jag ofta lindar in den rätt snyggt. Fast självklart så använder jag mig av vita lögner då och då, det är faktiskt nödvändigt.

29. En gång på dagis samlade jag ihop en hel hink med skogssniglar, sedan pussade jag på dem.

30. Jag tycker det är skitkul med sällskapsspel, hihi. Tyvärr tycker typ ingen av mina kompisar det, så jag får aldrig spela. :(

Kommentarer:
#1: cicci

HAHAHA

Du är så jävla underbar Emma!

Vi kan spela massa sällskapsspel när vi ses nästa gång, fast inte plockepinn.. Man får bara stickor av de spelet...



<3

2011-06-04 @ 14:04:55
#2: Anonym

tkr du låter lite likt kissie heh

2011-06-04 @ 17:30:01
#3: Emma

Anonym: Haha, WHAT :(

Jag utgår ifrån att du är någon jag känner som drygar sig. Puss!

2011-06-04 @ 18:39:51
#4: Anonym

haha förlåt exde exde, faktiskt inte, men såg din videoblogg efter att den kom upp som förslag efter den korta där du råkat filma dig själv vid datan^^

2011-06-04 @ 19:36:12
#5: Emma

Anonym: Haha, jaha! Men usch, hon som låter så JÄVLA dryg.. :(

2011-06-04 @ 19:43:12
#6: matilda

men jag älskar sällskapsspel!

2011-06-05 @ 11:33:14
#7: Cherry

Jag fattade inte den 24e grejen :c

2011-06-05 @ 16:00:55
#8: Emma

Cherry: PRICKARNA ;(

2011-06-05 @ 18:45:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: