EVSILFVER

2011-03-25
09:13:16

Gay.
Jag har verkligen blivit världens största tjej av mina p-piller. Hormonerna är i krig och mina känslor är aldrig i mellanläge - antingen är de jättestarka eller så känner jag ingenting alls och blir deppig.
I morse på bussen lyssnade jag på "Skönhet inuti" från Skönheten & Odjuret och var nära till tårar för att jag tyckte det var så vackert.

Hahaha, alltså, vafan har hänt med mig? Jag är ju tjejen som inte gråter på bröllop eller till filmer, inte ens vid skolavslutningar eller hejdå:n, och absolut inte till musik.
Eller... jag var den tjejen. Nu tåras ögonen till barnfilmer. Pinsamt.



JA DET VAR DET HÄR JAG NÄSTAN GRÄT TILL, OKEJ

.....
Kommentarer:
#1: Lovisa

Det är okej att gråta till disneyfilmer! Jag kan tex värkligen inte se "Lejonkungen" själv för jag gråter så mycket! Vet vuxna människor som gör det med, så känn dig inte som en liten tönt för det:)

2011-03-25 @ 09:40:33
#2: Carrooouw

Sv: Tack! :D



Haha, vad äter du för piller? Jag hade minipiller för några år sedan och efter alla upp-och-ner så stannade jag på ner och blev allvarligt deppig.

Nu har jag kombination och dom är faktiskt rätt bra. Gråter väl dock var och varannan dag, mest av lycka :P Man känner sig som en tönt, haha!

2011-03-27 @ 21:43:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: