EVSILFVER

2011-03-14
21:19:08

Nu är jag (äntligen?) sjuk
Mår seriöst som en jävla.. jag vet inte vad. Har sprängande huvudvärk, rinnig näsa och värkande kropp (jaja, bättre att bli riktigt sjuk än att gå och inte riktigt veta hur man mår). Knarkar ipren och alvedon var fjärde timme på pricken. Gick inte till skolan idag men vid tio i fem inser jag att jag har teaterrepetition från fem till nio, och jag vet att jag MÅSTE gå på den. Fick panik och slängde mig in i duschen, panik-blåste håret och drog på lite mascara innan jag for iväg. Lyckades komma in precis innan jag hade replik.

Repet gick bra men jag kände att jag inte kunde ge 100%, och det var väl egentligen inte så konstigt med tanke på hur jag mådde.
Måste dessutom verkligen försöka skaffa fram ett nytt manus då mitt eget är i tusen bitar och helt i o-ordning. Blöh.

Hoppas jag mår bättre imorgon. Ställer i alla fall klockan och ska försöka komma upp.


Klockren bild på Martina och Teaterfestivalens logga 2008.
Kommentar:
#1: milla

haha, den bilden är helt underbar!

2011-03-20 @ 13:48:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: