EVSILFVER

2011-05-22
15:05:11

22 maj om 21 maj
Gårdagen var väldigt mysig! Först drog jag ned till stan och åt lunch med mamma, pappa och farmor. Jag var egentligen inte hungrig, men rätt bakis så då blir man typ det ändå. I alla fall sugen. Heh. Vi åt buffén på Hot Asia, det var asgott och jag kände hur jag åt fast jag verkligen inte var hungrig. Efteråt mådde jag superilla. Najs.
Efter det satte vi oss på Espresso House och fikade. Mamma, pappa och farmor pratade om sommarens husvagnssemester medan jag mest satt och njöt av solen mitt svalkande iste.

Lovisa kom till stan vid halv tre. Jag lämnade mitt sällskap och sa till mamma att jag inte visste när jag kom hem eftersom jag skulle äta sushi med Felicia efter teatern vi var på väg till för att se, hon svarade att jag gärna fick komma hem i ett annat skick än det jag kommit hem i den natten... Ehhhe.... Jag var rätt packad, men fan vad kul jag hade på Bongo!


Föreställningen var sjukt bra och jag var så himla positivt överraskad utav Felicias presation! Har aldrig sett henne spela teater innan och även om jag absolut inte trodde hon var dålig så hade jag inte några speciella förväntningar. Men hon var verkligen skitduktig! Närvarande hela tiden - även när hon inte hade repliker - och de replikerna hon hade sa hon verkligen på ett trovärdigt sätt. Det är annars rätt vanligt att det låter som att man läser direkt från manus, och det hatar jag.

Efter att teatern så gick jag och Felicia och köpte mat. Jag köpte sushi och hon köpte en pizza. Jag har verkligen en crush på sushi, fattar knappt hur det gick till. Jag hatade ju det innan!

Vi satt ute i hennes trädgård och åt maten, men direkt efter att vi ätit upp så gick vi in igen för vi blev verkligen uppätna av alla knott och mygg. Istället la vi oss i hennes soffa och tittade på Walk The Line. Först somnade jag till precis i början, och när jag sedan vaknade så somnade Felicia och sov sig igenom nästan hela filmen. I don't blame her, vi båda var så jävla trötta. När filmen var slut satte vi oss i hennes kök, tände ljus, drack flera koppar te och pratade. I två timmar satt vi där och hade det mysigt innan vi gick upp och la oss.
Båda vaknade till två gånger den natten med en extremt fylld blåsa - det kanske inte var så jättesmart att dricka tre koppar te innan man la sig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: