EVSILFVER

2011-05-31
00:03:45

20 saker om mig, om du skulle ha tråkigt!
Funderar på att göra såna här listor lite då och då, om ni nu tycker att det är lite roligt att läsa!



1. När mitt hår blir fuktigt ser jag ut som en våldtagen pudel i huvudet.

2. Jag använder alltid liknelsen "våldtagen pudel" när jag ska förklara hur mitt hår blir när det blir fuktigt.

3. Jag hade en hat-kärlek till Beppes Godnattstund. Gillade att titta på det men var hysteriskt rädd för dockorna. Hade mardrömmar om hur jag fångades i deras värld, och inte kom ut.

4. Jag stör mig så jävla mycket på människor som är i ständigt behov av uppmärksamhet och bekräftelse. Jag klarar inte att umgås med dem och får ofta impulser som att ställa mig två centimeter ifrån dem och vråla "JAG HATAR DIG DIN JÄVLA SATANS ATTENTIONWHORE" rakt i deras ansikten. Detta skulle jag aldrig göra.

5. Ja, det var en speciell person jag tänkte på när jag skrev det där.

6. En gång när familjen satt i bilen åkte vi förbi en fabrik som så fint (..) puffade ut rökmoln på himlen. Jag funderade en stund och frågade sedan pappa om vi inte skulle ha några moln alls om alla fabriker stängdes ned. Jag var typ 13 år och min 11-åriga bror bara suckade åt mig.

7. Okej, detta är egentligen en hemlighet som bara mina närmsta vänner vet om. Därför lägger jag den i mitten så kanske ni inte lägger märke till den. Mitt första använndarnamn på lunarstorm var "Eminem_nalle". Jo, det är sant. Min kompis som hjälpte mig skaffa det undrade vad mina kompisar brukade kalla mig, och jag ville vara frän och sa att mina kompisar kallade mig för Eminem (ingen hade någonsin kallat mig det), och hon sa att det var poppis att avsluta sitt användarnamn med "nalle". Eminem_nalle it was. Är så jävla retad för detta.

8. När vi åkte bil på kvällarna kunde man ibland se ett rött ljus på himlen efter pappersfabriken som ligger här i Jönköping. Det såg ut som en röd stjärna, och jag brukade tänka att det var en vampyrstjärna och hitta på historier kring den.

9. Jag hatar att visa mig i bikini.

10. Jag hatar när folk ger mig "snabba frågor" som jag ska svara på. Det var vara så enkla saker som "8x7, vad är det????++" eller såna grejer. Ingen aning varför man gör så, och även om jag kan det så blir jag skitstressad och det blir svart i huvudet.

11. Jag blir skitförbannad när folk idiotförklarar mig, dock kan jag ha lite för lätt för att idiotförklara andra. I alla fall när folk inte har koll på vad som för mig är helt självklart att veta.

12. Jag HATAR när folk raggar på mig via internet! Alltså, typ, "bussugen? ;)" eller liknande. Speciellt om personerna i fråga inte kan stava eller använder fula smileys, då låter jag dem alltid få veta hur patetiska de är.

13. Om ni missade det så skrev jag en gång på bloggen att mina kompisar satt och skrattade åt en tjej som hade frågat vem Pearl Harbor var. Jag skrattade lite jag också, men när svaret på frågan inte kom var jag ju också tvungen att fråga. Vem var han egentligen...? Det var för några månader sedan.

14. Jag tycker inte det är så fint med navelpiercing och försöker alltid få mina kompisar på andra tankar om de börjar prata om det. Jag vet inte varför jag inte tycker det är fint egentligen, jag kanske bara kopplar ihop det med överkåta tjejer i musikvideos.

15. På tal om piercingar: Jag piercade näsvingen när jag gick i 5:an. Fick det i present av mamma efter ett utvecklingssamtal som hade gått super, och jag hade haft alla rätt på nationella proven. Frisören som skulle pierca mig sa att de hade fått in en ny piercingpistol som visst skulle vara bättre än den gamla de hade. Det skulle inte blöda eller någonting! PANG - halvvägs genom min näsa gick den sönder. Det gjorde så djävulskt jävla fittont ska ni veta, och jag kände hur något varmt började rinna ned över mitt ansikte. Grät som det -rätt så- lilla barn jag var och höll på att svimma, och frisören sprang runt i halvpanik och ropade "det är bara ketchup!" samtidigt som han fixade med den gamla pistolen. När det äntligen var över var näsan helt svullen och ansiktet blodigt, men jag var stolt. Jag fick ringa pappa och glatt berätta den roliga nyheten - jag var piercad! Han visste inte att det var mammas idé så han började skrika på mig i telefon. Då bröt jag ihop. Mamma skällde på honom.

16. Ännu mer på tal om piercingar: Jag trodde på fullaste allvar i många år att piercingpistolen var en vanlig pistol som man sköt i örsnibbarna på folk. Det var säkrast att den som sköt var jävligt pricksäker.
Då var jag dock väldigt liten när jag trodde det.

17. Jag däckade på min egen 18-årsfest.

18. Jag älskar att ge bort presenter, men är ofta alldeles för pank för att köpa det jag verkligen vill ge.

19. Jag stör mig väldigt mycket på folk som inte kan stå upp för sig själva.

20. Jag hatar när folk kallar mig bortskämd, för det är jag verkligen inte.
Kommentar:
#1: Anonym

Dessa 20 punkter har bevisat att du är bortskämd. Oh, herregud. <3

2011-06-02 @ 19:03:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: