EVSILFVER

2011-05-25
22:46:23

Osäkra killar går bort direkt.
Oj vad jag tycker det är osexigt med blyga/osäkra killar. I och för sig tycker jag det är irriterande med allt för blygt/osäkra människor över huvud taget, men speciellt när det kommer till killar.

Jag blir bara sur, haha. Extra sur blir jag om jag försöker få med personen i en konversation, och man får typ två ord innan hon/han stänger in sig i sitt lilla skal igen. Nae, sånt avskyr jag.
Helt säkert bara för att jag själv är heeeelt tvärtom. Jag skäms inte för att stanna random folk på stan och fråga dem saker, ringa samtal till min lärare, säga personen i kassan om hon räknat fel eller... ja, ni fattar. Små saker som många andra finner så fruktansvärt pinsamt.
Jag undrar varför.

Klart jag också har gränser! Jag gör verkligen inte vad som helst och kan fega ur på vissa saker, och ibland när det blir alldeles för många människor i ett rum som jag inte känner så mår jag jättedåligt och måste därifrån.
För det mesta är jag dock inte så blyg.

För att gå tillbaka till osäkra killar... fan vad avtänd jag blir av er. Är inte så sexigt när det känns som att jag är mer man än killen jag snackar med. I kompisväg fungerar det absolut så länge han har personlighet, men i raggningväg - big no no. Vill ha en redig man (haha) som kan bjuda på sig själv och hålla en konversation vid liv utan att det blir massa pinsamma tystnader.
Woop woop!
Kommentar:
#1: N

Läser din blogg. Tycker den (och du) är intressant. Aldrig kommenterat tidigare, men hittade det här inlägget och hade lite funderingar. Som du är medveten om så är du en väldigt vacker tjej. Otroligt vacker t.om. Du har inte tänkt att vissa killar kanske blir osäkra pga. det? Jag menar, för att simplifiera, du är en 10:poängare, och även om en, låt oss säga 4:poängare skulle kunna vara självsäker och oblyg. Så kanske du ändå inte är intresserad. Det kanske kan kännas löjligt att vara självsäker när man vet att chansen förmodligen är väldigt liten ändå.

Förstår du hur jag tänker?

2014-07-29 @ 04:29:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: