EVSILFVER

2011-11-08
18:58:47

Om lycka och lyckan att komma bort
Idag har jag beställt studentmössa. Det känns helkonstigt, men samtidigt skithärligt. Om bara några månader är jag ute ur skiten. Ja, jag säger "skiten" trots att det inte handlar om att jag inte trivs på min skola eller i min klass. Jag är bara trött på det. På skola och plugg och fruktansvärt tråkiga och uttjatade måsten. Längtar bort så in i norden.

Den lyckligaste dagen i mitt liv står och väntar på mig, och snart är jag framme.


På tal om lycka och att komma bort - jag och Martina har idag planerat vår Berlinresa som vi har pratat om så länge! Vi har lyckats hitta riktigt bra priser och detta kommer att bli fantastiskt. Boendekostnad behöver vi inte oroa oss för eftersom vi ska bo hos en gemensam kompis som flyttat dit - hon ska visa oss de bästa partyställerna och vi ska leva livet i tre härliga dagar. Underbart.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: