EVSILFVER

2011-11-09
11:20:15

..Ska för övrigt fixa ny bloggdesign när jag kommer hem.
Har glömt att berätta om en skitmysig sak som hände på jobbet i torsdags. Jag hade hand om firarbarns-fotandet och satt och tittade igenom lite foton på kameran i väntan på att nästa barn skulle komma in. Plötsligt känner jag hur någon står alldeles bredvid mig. Jag tittar upp och ser att det är en jättesöt flicka på fyra år som kramar hårt i sin nalle. Hon inspekterar mig noga några sekunder och säger sedan "du är fin". Mitt hjärta växte till det dubbla. "Och du ska med mig hem!" ville jag bara svara men lyckades behärska mig och istället säga att hon var minsann väldans fin hon också.

Helt fantastiskt, såna där saker. Det gjorde hela min vecka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: