EVSILFVER

2011-11-03
09:16:25

Stolt tjej!
Jag måste bara få skryta lite om att jag de senaste tre kvällarna inte har lagt mig senare än klockan tio! Igår somnade jag för fan till och med klockan nio, how great is that? Anledningen till att jag är så stolt är att jag under de senaste typ fem åren inte lagt mig innan klockan tolv en enda kväll (typ). Helt sjukt!
Jag har för övrigt jobbat, så det är inte så att jag frivilligt suttit hemma och dött under lovet, haha.

Men imorgon och i helgen är jag ledig, då ska jag umgås med fina människor (och min hund, som jag är ensam hemma med).

Hade, på tal om muffins, en helt cp dröm inatt. Kommer inte alls ihåg vad den handlade om nu, men så fort jag kommer på det ska jag ta och skriva ned den här. Det var länge sedan ni fick ta del av mina fuckade drömmar (..som jag mest skriver ned för min egen skull).
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: