EVSILFVER

2011-11-24
14:42:10

Morgonens knäppa dröm.
Mamma har sprungit in och ut ur mitt rum HELA. JÄKLA. MORGONEN. Jag har fått damp på henne typ tio gånger men hon har NOLL respekt för att jag försöker sova. Har inte sovit på hela natten, massa dumma tankar har legat och gnagt i mig och jag har helt enkelt mått för dåligt för att kunna slappna av.

När jag väl lyckades somna drömde jag att jag tog mig en spontantrip till Sydafrika, utan att berätta för någon om det. Jag packade inte ens några väskor utan gick bara på planet, glad och nyfiken på vad som väntade härnäst. När vi landat fick vi åka i en stooor Jeep som tog oss igenom en läskig djungel och fram till ett slitet motell. Under djungelresan satt en skitsnygg man (hoho) bakom min rygg och jag försökte se lite extra snygg ut trots att Jeepen guppade som en rumpa under en vild sexakt. Helt plötsligt dök en skylt upp med ett ledset lejon på, och under stor det "jag har precis blivit dumpad, håll om mig!". Detta fattade alla (jag vet inte hur) betydde att man skulle hålla tag i varandra eftersom vägen nu skulle bli ännu skumpigare. Snyggingen bakom mig lade sina armar om mina axlar och under mitt stencoola pokerface så blev jag helt till mig. Jag tittade upp på honom och såg att han inte heller rörde en min och undrade om han tyckte att jag var söt (hahaha).
När vi var framme vid motellet så blev jag visad upp till mitt rum. Kommer inte ihåg vad som hände mer där förutom att snyggingen hade sitt rum precis bredvid mitt och jag undrade om det var han som hade fixat det eller om det bara var en slump.
I nästa moment sitter vi vid ett långt matbord och äter frukost/lunch/middag/whatever. Jag känner mig jätteobekväm eftersom jag inte känner någon och kommer plötsligt på att INGEN vet var jag håller hus. Jag ringer upp mina föräldrar, som inte ens har märkt att jag varit borta ett par nätter och säger med darrande röst att jag flugit till Sydafrika - helt spontant och oigenomtänk. Förväntar mig ett helvete braka lös där hemma med de skrattar bara till och säger "jaha ja, ha det så roligt!".
Plötsligt kommer en gammal klasskompis fram till mig och jag blir skitglad över att se henne. Vi pratar, skrattar och konstaterar vilken jäkla slump det är att vi båda bara hux flux flugit hit och till och med hamnat på samma motell. Snyggingen sitter snett emot oss och jag ser att han sneglar på mig hela tiden. Jag bestämmer mig för att ta tjuren vid hornen och frågar honom helt enkelt vad det finns att göra här. Han förklarar att alla på motellet snart skulle ta sig en trip till Sydafrikas Hollywood och jag blir grymt exalterad. "Där kan ni hämta ut mer pengar", förklarar han och då sätter jag nästan i halsen. Fan också! Jag har ju inte ett jävla öre med mig och här tar de ju inte kort.

Well, i resten av drömmen har jag för mig att jag är gift med snyggingen och att vi bor i en stor herrgård mitt ute i ingenstans. Minns inte jättemycket mer.
Kommentar:
#1: Lovisa

HAHAHAHAHA!

2011-11-24 @ 18:14:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: