EVSILFVER

2011-11-10
10:32:59

"VA!? Är Emma SJUK? Det var konstigt!"


Goddag alla! Idag är jag lite halvt självmordsbenägen. Jag håller på att bli riktigt dödsförkyld (min hals bränner och mit huvud dunkar) och på detta så är det den veckan i månaden och jag har en sån förjävla PMS. Har så ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. ): Och så har min bröst växt som tusan vilket jag inte orkar se som något positivt, nu är de typ jobbigt stora. Gör allt för att dölja dem.

Nu ska jag i vilket fall proppa i min alvedon och sedan bege mig till sjukhuset för att ta itu med en del andra saker som inte står rätt till med mig. Fast det är det i och för sig typ ingenting som gör. Mina vänner brukar säga att jag har alla sortes sjukdomar man kan få, och det är tusanimej inte långt ifrån. Undrar om mitt dåliga immunförsvar är grunden till all ondska i min kropp? I så fall måste de fixa det. På något sätt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: