EVSILFVER

2011-10-06
19:46:29

JAG BEHÖVER EN MAN.

 

Jag är helt desperat efter en man och ALLA retar mig! Fast okej, I don't blame 'em. Jag är så himlans desperat efter lite jäkla romantik. Vart sjutton är alla snygga, gärna lite äldre, erfarna, mogna, romantiska män? Eller rättare sagt: var är min snyggäldreerfarenmogenromantisk-magnet? I could really use one!

Som tur är så är jag inte ensam i min romantikdipp - jag har Moa med mig. Vi är lika desperata båda två och letar runt som tokar i våra kontaktlistor efter potentiella flirtflirts till varandra. Vi ser män i allt och det har kommit till den punkten att vi nöjer oss med nästan vad som helst! Blev dock lite rädd för mig själv när jag ser på film, filmens ful-kille dyker upp (överkristen, pryd, vattenkammat hår, byxor alldeles för högt upp. Blyg. Töntig. Egentligen osexig) och jag tänker att till och med han skulle duga.


På lördag är det down to business. Då drar jag och Moa ut och letar män.

 

Vi. Går. Inte. Hem. Tomhänta.
Okej, det lät äckligt, men ett telefonnummer räcker liksom finfint för mig.



Moa gjorde en snabb uträkning och kom fram till att det finns runt 90 potentiella pojkvänner/flirtflirtmän i JKPG. Nu måste vi bara hitta dem.....



Kommentarer:
#1: Cherry

Hahah, om ni kör på det här viset kommer det ju aldrig funka. Som alla säger så kommer kärlek när man minst anar det och om man fortsätter att leta efter den rätte så kommer man aldrig bli nöjd med resultatet. Visst, man kan "leta" men gör det inte för desperat bara!

2011-10-07 @ 15:10:53
#2: Emma

Sv: Äsch, detta inlägg måste allt tas med en nypa salt! Haha.

2011-10-08 @ 17:19:11
#3: Cherry

Haha :)

2011-10-09 @ 16:59:44
#4: :p

Fick ni några telefonnummer eller? Var på väg att skriva mitt här men det tror jag inte jag vågar ;)

2011-10-14 @ 23:21:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: