EVSILFVER

2011-10-06
19:34:47

CaffeChaiLatte kommer att serveras på mitt café, om jag någonsin öppnar ett.
Är trött på förkylningen som aldrig lägger sig. Okej - det har "bara" gått en vecka. Men vafan liksom, jag vill träna. Nu. Har egentligen ingen energi samtidigt som det är just energi som jag har ett överflöd av. Jag har legat till sängs hela veckan förutom lite småfikandes med vänner som liksom är det som jag har klarat av.

Idag åkte jag till Moa där jag myste sönder mig tillsammans med henne, Felicia och Göran. Vi åt ceasarsallad, mums!
Egentligen är jag så där bra sjuk så jag är liksom aldrig hungrig (haha, fan vad sad jag är), men jag tvingade i mig lunch eftersom klockan var tre och det enda jag ätit tidigare på dagen var lite äggröra klockan sju på morgonen.
Efter maten gjorde vi caffe chailatte som vi kallade det. Det var helt enkelt en väldigt spontan idé som jag kläckte ut mig när jag inte visste om jag ville ha Chailatte eller Caffelatte. Resultatet blev först skitäckligt, men så tillsattes bara lite mer kaffe, socker och chaikrydda (te?) och vips så smakade det himmelskt! Detta drack vi samtidigt som vi smaskade i oss marabou och tittade på Forgetting Sara Marshall. Så jävla mysigt!


Och kanske, kanske, kanske blir det så att jag och Moa tågluffar antingen nästa eller nästnästa år. P e p p .


(Btw, jag älskar hur jävla roligt our gang har tillsammans. Skrattar alltid så att jag kissar på mig. Typ.)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: