EVSILFVER

2011-10-27
23:33:34

Härliga relationer vi har till varandra i familjen Silfver!
Mamma (som köpt nya kläder): Fan vad snygg jag kommer vara imorgon! (Tittar på pappa) Och så är jag gift med dig. Fetto.

------------

Pappa (efter att ha tittat på ett klipp på YT): Undrar hur svenska låter i engelsktalandes öron..
Jag: Du kan ju söka på den där muppen, "Swedish co....ck"...Nej...
Pappa: HAHA, SVENSK KUK!
Jag: Herregud, pappa.
Pappa goes --> :D

(Swedish chef var självklart det jag tänkte säga.)

------------

Jag: Mamma, jag tror jag har börjat bli allergisk mot Algot. Har fått massa konstiga utslag.
Mamma: Okej. Men Emma, bara så du vet, Algot sticker ingenstans. Det är du som får flytta om det nu är så.
Jag:

Kommentar:
#1: Lovisa

hahah u n d e r b a r t

2011-10-28 @ 19:20:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: