EVSILFVER

2011-10-12
10:50:55

"Jamen du ligger där i bakluckan..."
I måndags kväll tog jag en typ tre timmars lång promenad med en gammal klasskompis. Vi var lediga igår (tisdag) så ingen brydde sig riktigt om hur länge vid var ute. Detta hade jag förklarat typ 500 gånger för både mamma och pappa för att de inte skulle noja, ändå fick jag under hela promenaden då och då sms av pappa som undrade hur det gick och var jag var någonstans. Efter promenaden var klockan tolv och vi bestämde oss för att åka till McDonalds och köpa kaffe. Innan vi åkte sprang jag dock in och gick på toa, detta måste pappa ha noterat likväl som han noterade när jag sedan stack igen.

Dagen efter berättar han för mig att han legat och varit skitorolig för mig. Han trodde att jag var kidnappad och låg och gjorde upp en plan för hur han skulle rädda mig, hahaha.

"Jamen du ligger där i bakluckan, och då ringer jag dig och ber dig sätta på din gps...!"

Jag dog när jag hörde det. Gulliga pappa! Smsade dock honom under kaffedrickandet så tillslut kunde han slappna av helt och somna.
Kommentar:
#1: Lovisa

na na na na na na na na na na na na na na na na SUPERMAN, SUPERMAN na na na na na na na na

2011-10-12 @ 17:16:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: